ششمین جشنواره مردمی عمار، در دی ماه سال جاری همزمان با حماسه مردمی نه دی، در تهران و نقاط مختلف کشور برگزار می‌شود.


با پایان یافتن مهلت ثبت‌نام در ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار و نزدیک شدن به موعد برگزاری این جشنواره، اکران کنندگان مردمی عمار هم در استان مازندران، در تدارک برگزاری هرچه بهتر و باشکوه‌تر این جشنواره هستند.


بر اساس گزارش دبیرخانه استان تاکنون مکان و زمان افتتاحیه جشنواره در شهر های  قائم شهر ، بهشهر و نور مشخص شده است .


به گزارش روابط عمومی دبیرخانه استان ، اکران آثار جشنواره فیلم عمار در شهرستان بهشهر در تاریخ 7 و8 دی ماه در مسجد قائم این شهرستان و به ترتیب با سخنرانی  حجت الاسلام جباری (امام جمعه بهشهر) و سردار‌جعفری نسب (فرماندهی نیروی انتظامی استان) برگزار خواهد شد.


همچنین ، اکران آثار جشنواره فیلم عمار در شهرستان قائم شهر در روز سه شنبه مورخ 8 دی ماه در سالن آمفی تئاتر اداره ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار خواهد شد .


طبق گزارش دبیرخانه از شهرستان نور ، اکران ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار در ساعت 18 عصر روز سه شنبه در تکیه رقیه شهرستان نور با همکاری دفتر امام جمعه و سپاه این شهرستان برگزار خواهد شد.


این مراسم ها با حضور اساتید و بزرگان جبهه فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی، مسئولین فرهنگی و هنری شهرستان ها و اقشار مختلف مردم برگزار می شود.


اکران کلیه آثار به صورت رایگان بوده و شهروندان می توانند با مراجعه به محل برگزاری نظاره گر آثار ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار باشند.


از کلیه دوستداران و علاقه مندان و هنردوستان برای حضور در اکرانهای ششمین جشنواره فیلم مردمی عمار دعوت به عمل می آید.