به گزارش روابط عمومی جشنواره عمار مازندران ، همزمان با سراسر کشور فیلم داستانی«هنگامه» اولین فیلم داستانی با موضوع مدافعان حرم اهل بیت در شهرستان آمل در روز های چهارشنبه و پنجشنبه در دو مکان امام زاده ابراهیم (ع) و مسجد حضرت ابوالفضل (ع) (خیابان شیخ فضل الله نوری ) به ترتیب در ساعت 17 و 21:30 اکران خواهد شد.

لازم به توضیح است«هنگامه»، اولین فیلم داستانی درباره موضوع مدافعان حرم به کارگردانی امیر داسارگر و تهیه کنندگی حامد بامروت‌نژاد است و امین ایمانی و سوگل طهماسبی نیز در آن نقش ایفا کردند. «هنگامه»، فانوس ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار در بخش داستانی و همچنین بازیگر نقش اول زن را نیز دریافت کرده است.

در خلاصه این فیلم آمده است: هنگامه همسر حامد، روزهای آخر امتحانات خود را پشت سر می‌گذارد و اوضاع روحی خوبی ندارد. شهادت یکی از دوستان خانوادگی آنها، برنامه‌های حامد را تغییر می‌دهد. حالا حامد برای هنگامه خبر مهمی دارد…

علاقه‌مندان برای اکران فیلم داستانی «هنگامه» می‌توانند عبارت «هنگامه» را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۸۰۱ ارسال کنند و در صورتی که با مشکل مواجه شدند با شماره ۰۹۱۴۸۵۵۵۶۰۸ (غیب اله زاده) تماس بگیرند.