دبیر جشنواره مردمی عمار در استان مازندران در گفت گو با روابط عمومی دبیر خانه استان مازندران گفت: جشنواره فیلم عمار سال جاری همزمان با سراسر کشور در شهر های استان مازندران در حال برگزار می‌ باشد.

دبیر جشنواره مردمی عمار در استان مازندران بیان داشت: تاکنون فیلم‌های جشنواره عمار در محل‌های مختلفی مثل مسجد، مدرسه، فرهنگسرا، هیئت، پایگاه بسیج و .... اکران شده است.

نیاکی در پاسخ به این سال که تا کنون اکران ششمین جشنواره فیلم عمار در چه شهر های در حال برگزاری است چنین پاسخ داد :
همزمان با سراسر کشور در شهر های استان مازندران مانند آمل ، نور ، نوشهر ، مرزن آباد ،قائم شهر و ساری  در حال برگزار می‌ باشد.
وی افزود: باید تلاش کرد لکوموتیو انقلاب اسلامی و اسلام حقیقی با رسانه پشتیبانی شود و امیدواریم با عنایات امام زمان (عج) شاهد آثاری قوی در جشنواره عمار باشیم، همانگونه که این روند پیشرفت را در این پنج دوره مشاهده کردید.

علی محمدی نیاکی ادامه داد : این فضا برای نسل جوان و ستاره‌های درخشانی که می‌توانند در هنر فعالیت کنند بهترین فضاست.

مسئول جشنواره فیلم عمار در مازندران از اکران مردمی جشنواره عمار در شهرستان ساری خبر داده و افزود: مجموعه‌ای از آثار برگزیده‌ی دوره‌ی ششم جشنواره مردمی عمار، به مدت دو روز در شهر ساری به نمایش گذاشته می‌شود.علاقه‌مندان می‌توانند روزهای شنبه، یکشنبه (12 ، 13 دی‌ماه) از ساعت 18 الی 20 در سالن اجتماعات کانون پرورش فکری این شهرستان به تماشای این آثار بنشینند.

وی ادامه داد : از عموم علاقمندان دعوت می‌شود تا روزهای شنبه و یکشنبه (12 ، 13 دی‌ماه) از ساعت 18 الی 20 در سالن اجتماعات کانون پرورش فکری این شهرستان واقع در خیابان شهبند حضور یافته و با ششمین کاروان جشنواره‌ی مردمی فیلم عمار، همراه شوند.

گفتنی است از روز چهارشنبه همزمان با سالروز یوم الله 9 دی، فیلم های ششمین جشنواره عمار در سینما فلسطین به اکران عمومی در  آمد، فیلم‌هایی که جنس متفاوتشان چند سالی است زبانزد محافل هنری و فرهنگی کشور است